دفاع و مشاوره مالیاتی در مشهد

یکی از ضرورت‌های صاحبان مشاغل در مشهد این است که حتما باید یک دفاع و مشاوره مالیاتی در مشهد داشته باشند تا بتواند مسائل مالیاتی خود را به درستی حل کنند در صورتی‌که صاحبان کسب و کار، مالیات خود را در زمان مقرر پرداخت نکند، مشمول جریم‌های مالیاتی می‌شوند؛ بنابراین لازم است با یک مشاوره مالیاتی حرفه‌ای ارتباط داشته باشید تا بدون هیچ دغه‌غه‌ای به فعالیت خود بپردازید.

مشاوره مالیاتی:

 

مشاور مالیاتی

یک مشاوره مالیاتی از دادن مالیات‌های سنگین توسط اشخاص حقوقی جلوگیری می‌کند یا در صورتی فرد مالیات دهد که با توجه به شرایط شغلی میزان مالیات به مقدار کم‌تری برسد.

 

وکیل مالیاتی در مشهد

یک وکیل مالیاتی عالی با آگاهی داشتن از بازار به شما در کسب و کارتان کمک زیادی می‌کند و باعث سود بیشتر شما می‌شود. اینا وکلا مدرک تخصصی مالیاتی دارند که در زمینه‌های حقوقی به افراد کمک می‌کنند.

 

5 وظیفه مشاوره مالیاتی

 

وظایف مشاور مالیاتی

یک دفاع و مشاوره مالیاتی در مشهد بر اساس قوانین مالیات با کم هزینه‌ترین قیمت، امور مالیاتی مشتریان خود را انجام می‌دهد. وظایف مشاوره مالیاتی عبارت‌اند از:

1- انجام امور حسابداری: یک مشاوره مالیاتی باید لیست بیمه‌ها تهیه و تنظیم کند و این لیست را به سازمان تامین اجتماعی  به صورت ماهانه بدهد در این لیست اطلاعات کارمندان و کارگران نوشته شده است.

 

2- تشکیل دادن پرونده مالیاتی: یک مشاوره مالیاتی با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها وظایف تشکیل پرونده و گرفتن کد اقتصادی را انجام می‌دهد.

 

3- ارسال لیست مالیات به صورت ماهانه: افرادی که به کارگران و کارمندان خود حقوق پرداخت می‌کنند باید مطابق قانون 86 مالیات خود را به صورت ماهانه پرداخت کنند.

 

4- ارسال لیست معاملات: فرد باید علاوه بر ارسال دفتر قانونی باید طبق ماده 196 معاملات فصلی خود را بعد از پایان فصل تا 45 روز به امور مالیاتی تحویل دهد.

 

5- ارسال کردن اظهارنامه ارزش افزوده:  مشاوره مالیاتی باید در پایان هر سه ماه اظهارنامه ارزش افزوده شرکت را به امور مالیاتی تحویل دهد، همچنین اظهارنامه پایان سال را که فعالیت‌های شرکت در آن ثبت شده است به امور مالیاتی باید ارائه شود.

نحوه فعالیت یک مشاوره مالیاتی در مشهد

 

نحوه فعالیت یک  دفاع و مشاوره مالیاتی در مشهد به صورت زیر است :

بررسی سیستم مالی شرکت: مشاور مالیاتی در وهله اول باید به طور دقیق سیستم مالی شرکت را بررسی کند.

 

در اختیار گذاشتن تمامی اطلاعات به مشاوره: یک شرکت باید تمامی اطلاعات مالی خود را به طور جامع و کامل در اختیار مشاوره مالیاتی قرار دهد تا بتواند از دادن مالیات سنگین به شما جلوگیری کند .

 

پیشنهاد برای حل مشکلات: بعد از این‌که نقاط قوت و ضعف صاحبان شرکت مشخص شد مشاوره مالیاتی باید برای حل مسائل مالیاتی پیشنهاداتی را ارائه بدهد.

 

مشاوره مالیاتی آنلاین

با استفاده از مشاوره آنلاین می‌توانید در کمترین زمان به بهترین راه‌حل برسید و شما نیازی به وقت قبلی و حضور فیزیکی در دفاتر ندارید و به راحتی می‌توانید در مکان و زمان مختلف با این مشاوران ارتباط داشته باشید.

 

وظیفه یک مشاوره مالیاتی حرفه‌ای

مشاوران مالیاتی به صاحبان مشاغل در پرداخت مالیات راهنمایی می‌کنند تا مالیات کمتری بپردازند؛ بنابراین یک صاحب کسب و کار به دفاع و مشاور مالیاتی در مشهد نیاز دارد تا فعالیت‌های از جمله: بررسی سیستم مالی شرکت، پیشنهاد برای حل مشکل و در اختیار گذاشتن تمامی اطلاعات به مشاوره انجام دهند، همچنین یک مشاوره مالیاتی حرفه‌ای وظایفی شامل:انجام امور حسابداری، تشکیل دادن پرونده مالیاتی، ارسال لیست معاملاتی و….. دارد که باید آن‌ها را به درستی انجام دهد تا صاحبین مشاغل دچار جرایم مالیاتی نشوند.

سوالات متداول:

  1. چرا به مشاوره مالیاتی نیاز دارید؟

   با توجه به قوانین و بخشنامه‌های جدید لازم است صاحبان مشاغل با یک مشاوره مالیاتی همکاری کنند تا دچار مشکلات مالیاتی نشوند.

2- در شرکت‌های مالی و حسابداری مشهد چه خدماتی ارائه می‌شود؟

   در این شرکت خدماتی از جمله: بررسی و ارزیابی روش‌‍‌های تامین مالی، مشاوره و همکاری در قراردادهای شرکت، تهیه صورت‌های مالی، تهیه گزارشات مدیریتی و….انجام می‌شود.

3- چرا باید مالیات پرداخت کنید؟

  مالیات پولی است که توسط دولت از مردم دریافت می‌شود و این مالیات در زمینه‎‌‌‌های توسعه ملی، عدالت اجتماعی و…. استفاده می‌شود.

مجید رضایی
مجید رضایی مدیر سایت